Klantenservice

Wil je graag iemand spreken? Voor alle vragen over producten uit onze shop, groot en klein, hebben wij een luisterend oor en altijd een antwoord. Bel of mail ons via:

Telefoon: +31 30 254 08 11 (ma t/m vr 08.00 – 22.00 uur, za-zo 09.00 – 17.00 uur)
E-mail: info@gimmii.nl

Retour melden

Om een retourproduct te melden, stuur je een mail naar info@gimmii.nl o.v.v. je naam, adres, gekochte product(en) en ordernummer.

Ik heb een klacht, wat nu?

Ben je niet tevreden met de oplossing die we je bieden? Of heb je een klacht over Gimmii of over een product? Wij nemen elke klacht heel serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Je kunt ons bereiken via e-mail (info@gimmii.nl) of telefoon (030 2540811). Binnen 14 dagen nadat we je klacht hebben ontvangen, kun je van ons een inhoudelijke reactie verwachten. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Gerelateerde artikelen