Bij alle artikelen in onze shop staat een levertijd aangegeven. Wanneer je meerdere artikelen met verschillende levertijden in één keer bestelt, worden deze op verschillende momenten bezorgd. Loopt de bezorging via dezelfde ontwerper, dan is de levertijd van jouw complete bestelling in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. We zullen in dat geval altijd contact met je opnemen om te bespreken of dat akkoord is.
Het is ook mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten als je hier gebruik van wilt maken.
Track & Trace
Omdat onze producten vele varianten en formaten kennen, gebruiken we verschillende bezorgdiensten, afhankelijk van het type product, waaronder PostNL, DPD, DHL en Gispen. In de gevallen dat je de status van je bestelling kunt volgen, omdat desbetreffende bezorgdienst tracking & tracing ondersteunt, zullen we je daarvan op de hoogte stellen.
Niet thuis
Heb je misschien een kaartje in de brievenbus ontvangen van de transporteur? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, wordt het nog een keer bij je aangeboden of ligt het op een afhaallocatie. Heb je nog geen duidelijkheid? Neem dan contact met ons op via info@gimmii.nl.
Verzendkosten
Bij bestellingen onder de € 75,- worden de bestelkosten per product vermeld. Bestellingen vanaf € 75,- worden door ons gratis geleverd in Nederland. Het is ook mogelijk om bestellingen te laten leveren in het buitenland. Neem contact met ons op voor de kosten als je hier gebruik van wilt maken.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is, ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We houden je bij een dergelijke vertraging zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
– Het artikel blijkt – tijdelijk – toch niet leverbaar.
– We hebben jouw (aan)betaling 2 weken na het plaatsen van je bestelling nog niet ontvangen. Hier word je altijd eerst van op de hoogte gebracht.
– Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als je al betaald heeft, dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening. In alle gevallen nemen wij eerst contact met je op.